Monday, December 22, 2008

fest day in dis blogger(:

heyhey everybody (: yeah ! farah here . HHAHA cm jakun jehh kan . ehm act saje jeh wat blog niy . boring plakk dok ruma sorg2 sejak parents aku cerai . yah yah , parents aku baru divorced . memang sedey giler lahh , sape yg parents da cerai tuh , mesty paam perasaan aku . abg2 plak sebok dengan keje maseng2 , na cari duet kawen lah katekan , ahakss . nvm lahh , 4get it . oke , harini byk crite menarik . hehe . menarik keh ? ta thu lahh , korank usha jelahh ekk .

jeng jeng jeng ! HHAHA (:

harini bangun kol 10.56 pagi , tu pon sbb mokteh and maklang aku kejot . dorang sebok sgt na g saloon , ajak aku . g jelahh kan , watpe na ajak , cm ta biase plakk . huhu . klu dorg ta kejot , mesty aku bangun kol 12.30 . HHAHA yelahh semalam tido lambat giler . mule2 bangun , mara lahh jugakk, yelah kacau jek owg na tido , hekk . tapi aku pikir balek , g saloon , bole gak tuh . bole aku wat rmbot sekali kan . HHAHA duet maklang aku bukan duet aku . best giler ouh . pas mandi jehh , siap2 , kitorang pon betolak lahh . yg klaka nye , da smpai sane , mokteh aku ta thu ktner na parking , HHAHA apelahh mokteh niyh . dala ta thu , pasto salah parking plak tuh . seb bek abg yg jage tmpat tuh baek , jd dye bg jehh kitorang parking situh . saloon yg kitorank g niy kedai kawan aku , patot lahh maklang aku sebok sgt ajak aku . ahakss . apelahhh . dapat lahh diskaun wat rmbot , yelahh kedai kawan mesty lahh bg diskaun . hoho . lame giler ouh .
tik tok tik tok da 3 jam belalu . sume rmbot da siap , da lawa , baya duet pasto g soping plakk . best giler ! ta rugi aku ikot HHAHA . g soping mcm2 ouh . barang2 skulah anak2 maklang and mokteh aku . beli kek bufday kak syarifahh . mcm2 lahhh . pas soping , sume pon da penat , then balek lahh ape lagik . smpai jeh uma , dorg da siap sedia na smbot bufday kak syarifah , aku mlas na join sbb da penat giler . aku teros masok bilik . bape minit pasto anak buah aku ketok pintu ;

izat ; kak farah oh kak farah
farah ; ye , nak ape ? akak penat lahh .
izat ; ni ha , kak syarifah soh bagi kek niy kt akak .
farah ; ouh . okeoke . thnx ekk . ckp kt kak sya mekaseh taw .
izat ; oke akak (:

mcm tuh lahh cite dye . ahakss . dengan penat dan lapanye , aku pon mkn kek tuh , pasto aku try lahh baju baru yg aku soping td tuh . hehe . tibe2 mama aku panggil "farah , mama kua kejap oke . malam nt mama balek . jgn g mane2 " . aku jawab "ye mama" . mcm tuh lah hari2 , tadelah hari2 , tifu jeh hari2 HHAHA . kdg2 lahh , tp dlam semingu mesty 3 4 kali ouh mama aku kua balek mlm . ade je hal nan kengkawan dye tuh . bia lahh , aku mlas na masok cmpor . janji mama aku balek dlm keadaan selamat dan sejahterah . hehe .
start pukol 6 aku mcg nan bf kesayangan aku , ajiem . mcm2 bende aku ckp nan dye , sbb aku na dye buktikan yg dye betol2 sayangkan aku . jd , mlm niyh kite tgk jelahh ekk same ade dye sygkan aku ke ta . tguuuuuuuu (:

nampaknye dye ta sayang aku kott tapi bile mcg jehh mesty dye ckp dye sayang aku . tapi nape dye ta wat sume tuh utk aku ? ehm tah lahh, sedey jeh rase , tapi na wat cmne , tepakse lahh tahan air mate niyh . takan asek na nanes jeh kan . tapi aku sayangkan dye sgt , aku tana kehilangan dye lahh . da lame aku nan dye ,almost 1 year .
utk dye ; ehm klu bie ade bace blog niyh , bb na b thu . bb sayangkan bie sgtsgt , lebeh dr segalanye . tlg jage && setia nan bb kay sayang . bb tamo ade org len amek b dr bb . tu jehh kot . maybe ade lagi , tp tapelahh . ta penting kot .

No comments:

Post a Comment