Tuesday, December 23, 2008

hepi or sad ??

pagi niy bangun awal , kol 9.30 pg da bagun da . aku tabole tido lena disebabkan masalah semalam . aku bagun2 jehh , aku teros cek hp aku , tp tade satu mcg pon or even a miskol from him . omg ! sedey giler ouh aku . aku teros anta mcg kt dye , aku ckp mcm2 lahh kt dye dlm mcg tuh . tibe2 dye pujok aku , then dye ckp dye na dtg melaka walau ape pon jd . cmniy dye ckp "ta kire ! b dtg melaka jugak okeh bb" . mule2 aku igt dye men2 , aku pon yelatuh , yelahhh . tp betol2 ouh dye dtg . hekk . hepi jugak lahh tyme tuh tp bile pikirkan hal semalam jehh , aku teros ta hepi . aku teros anta mcg ngarot2 kt dye pasal masalah semalam . bukan ape ouh , aku geram thu ta . aku igtkan smpai semalam jelahh hbungan aku nan dye tp panjang lagik jodoh kitorank . aku susa na lepaskan dye , sumpah aku ckp , aku sayang dye sgt sgt ! aku akan cube selamatkan hbungan aku niyh . pompuan , tlg lahh jgn rampas laki org len . nt satu hari , laki ko kene rampas nan owg len , baru lahh ko thu ape yg aku rase ksang . aku tana lahh cite masalah ape , sedey giler ouh . sape yg da thu tuh , dye paam lahh prasaan aku .

ehm tik tok tik tok da 2jam aku men mcg nan dye . kol 1.30 tgh hari , aku kua g banda . dye amek aku kt sane nek kete myvi . upenye dye dtg nan kgkawan dye yasir , syahir and paan . dorg sume baek ouh :) pasto kitorang sume g pengkalan balak uma makcek syahir . da lepak2 jap smpai kol 6 , kitorang g mandi pantai plakk . hee , dorg jehh mandy . aku ta mandy pon . tasuke ouh mandy laot . hekhek . aku juz duduk kt tepi pntai tgk dorg mandi mande smpai lahh mgrib ouh . seronok jehh , ngee (: niy lahh gbr kitorang mase kt pantai . HHAHA , klaka giler .
Photobucket
niy aku lahh . hekhek . satu jeh cukop lahh <33

Photobucket
niy ajiem, bf aku . giler burok ouh . HHAHA badan dye tabole gerak . cian <33 ily sayang .

Photobucket
Photobucket
niy yasir lahh . HHAHA . bongokk .

Photobucket
niy syahir . ngee (:

pasto g uma makcek syahir balek , tp makcek dye teramat lahh garang and mulot lazer . ahakss . sorii ek syahir kutok makcek ko , bukan ape aku nan ajiem kecik aty jehh , ko thu kan ? hek . takesa lahh tu sume . kol 8.45 jehh kitorank gerak g uma aku tp tadelahh depan2 ruma ouh . hek . dorg anta aku kt makam hang tuah jekk , dekat2 nan uma aku . aku ta berani na bawak dorg balek sbb mama aku garang lahhh . mcm singe lapa . aku balek pon , da mcm2 kene bebel . mama aku lazer jugak oke . ckp lepas jehh . bak kate makcek aku "mama ko tuh , mcm dye jehh betol . na sume org ikot care dye jehh" . huhu . mkcek aku pon paam jiwe remaje . hoho . mama aku jehh kuno cikit lahh .

takesa lahh tu sume . aku kene mara pon , aku kua balek g jumpe bf kesayangan aku . ngee . tp aku ajak mkcek aku lahh , takot plakk na kua sorg , kangg ta pasal2 kene halau nan mama plakk . huhu . tp sekarang niyh kitorank sume tgh ade masalah . aku na tlg dorang sume terutama bf aku . aku sayang dye sgt , aku mesty tlg dye . kite tgu jelahh esok ekk ape yg belaku nty .

to be continue .... tguuu (:

1 comment:

  1. Ohh sayangg ^^
    Ill always be right here for youu!
    Sgt best ohh pegi PB.
    Tak ajak punn, haha.
    Love to see u happy in the photo.
    Ngee!

    ReplyDelete