Saturday, January 10, 2009

arghh , is dis real ? OMG :'(

sad Pictures, Images and Photossad smiley Pictures, Images and Photos

ehm aku da break nan ajiem . betol keh niyyh ? Sad Pictures, Images and Photos aku sedey sgt weyyh . aku tana , aku sayangkan dye sgt sgt . nape bole jd cmniyh ? aku cm ta caye jehh bende niy belaku . aku da plan mcm2 utk met dye cuti skulahh nty , tp ta sangke hubungan kitorank berakhir harini . aku perlukan dye . b , jgn lahh tinggalkan bb pliss . aku tahu pangai ajiem ta bape elok , i means mcm player kott tp tahh lah kan sbb aku jauh aku ta tahu ape dye wat kt sane . tp tgk lahh mespes dye , ade jehh pompuan yg nak kt dye and pompuan tuh sume ; yahh , hawt , cantekk , sape tana rite ? ta mcm aku , comot jehh , burok plakk tuh . sape na kan ? aku sedar .

duluu , kitorank saluu mcg , tiap2 hari lahh tanpa henti . klu maseng2 ade keje or da nantok baru lahh stop an . everydayy dye ckp dye cintakan aku , sygkan aku , tana ilang aku , kiss aku . tp skrg , sume tuh da tade , aku ta tahu mane ilang sume tuh . bile aku mcg , tapena na rep , klu rep pon just bg alasan bateri low , then teros senyap jehh . aku tgu lahh dye smpai kol 2 3 pagi , aku pikir nape ta mcg2 niyh . takan ta balek uma lagik kot g cas bateri . klu korank , tetanye tanye ta ? aku call dye , waiting . ape perasaan korank bile jd cmtuh ? dye ta mcg aku sbb ngah gayot nan someone , ta tahu lahh sape kan tp opcos pompuan rite ? yelahh , takan kol 2 3 pg na gayot nan kwn laki plakk . ehm tp sygg aku kt dye tapena ilang and takan pena ilang . aku siyes , and aku da pena janji kt diri aku , klu ditakdirkan break nan ajiem , aku takan cari len da . aku tetap pade ajiem gakk , walaupon dye da ade yg len nty , tapelahh . aku redhakan jelahh . bukan hak aku utk halang sape yg dye suke kan ? kalau dye da tana aku lagik , aku na wt cmner , tu hak dye . walaupon perit aku terime jelahh . Sad Pictures, Images and Photos

saluu jd cmniyh , tp bile sebut pasal brek jehh , dye mesty pujok aku balek and dye takan pena setuju . tp skrg , dye cm takesa jehh , na break , break lahh . cmtuh jehh . lagik tambah sedeyyh . Sad Pictures, Images and Photos dye pesan kt aku , jgn curank . pecaye antare satu same len . aku tapena curank nan dye . yahh , mmg aku mengaku mase aku kua date nan dye ade jehh jantan call tp sumpah aku ckp dorang tu sume bukan bf and aku tapena suke kt dorank . sumenye terhegeh2 nak kt aku , tp aku tana pon kt dorank sbb aku da ade ajiem . aku cayekan dye , tp klu da saluu jd cmniyh , ade lagi kehh kepecayaan tuh ? aku na caye pon susa , tana caye lagik susa . rase cm tersepit jehh . nape jd cmniyyh ? aku ta tahu na ckp ape lagik . aku just bole ckp , utk ajiem ; jage new gf tuh baek2 , jgn kecewakan and wat dye nanges , jage haty dye , sygkan dye dgn ikhlas and sepeno haty , jgn cepat mara lagi and semoge bahagia smpai akhir haya
t
. and kepade gurl tuh , jage ajiem baek2 ye , syg dye sepenoh aty , dgr ckp dye ekk , jgn wat dye mara , nty u nanges ,bg i ajiem baek .

aku baru jehh edit gambar niyh utk letak kat page (myspace) tp ta kesempatan Sad Pictures, Images and Photos
Photobucket



Sad Pictures, Images and Photos kepade kaka eyka , thnxx sbb jage adeq selame niyh . kaka paling baek dlm idop adeq . klu adeq ade masalah jehh , kaka mesty tlg adeq . adeq sygg kaka sgt sgt . kaka jgn tgalkan adeq juga okeyh . adeq perlukan kaka and kalau bole adeq perlukan dye jugak tp .... tidak ade lagik perkataan "b or baby" dlm idop aku .
sampai siniy jeh kott , byep !

bye b , and take care

No comments:

Post a Comment